OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
K problematice empatie a jejího výzkumu
Citace
Mlčák, Z. K problematice empatie a jejího výzkumu.
In:
P. Humpolíček, M. Svoboda, M. Blatný (Eds.): Sociální procesy a osobnost 2007. Sborník příspěvků..
Brno: MSD, 2007. MSD, 2007. s. 306-311. ISBN 978-80-7392-016-6.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Psychologie
Počet stran:
6
Strana od:
306
Strana do:
311
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7392-016-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
P. Humpolíček, M. Svoboda, M. Blatný (Eds.): Sociální procesy a osobnost 2007. Sborník příspěvků.
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
MSD
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sociální procesy 2007
Místo konání konference:
telč
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
empathy; empathic concern; perspective taking; personal distress; fantasy
Popis v původním jazyce:
Příspěvek prezentuje multidimenzionální pojetí empatie M. H. Davise a informuje o výsledcích statistické komparace souboru amerických a českých univerzitních studentek prostřednictvím IRI - Indexu interpersonální reaktivity M. H. Davise.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents M. H. Davis´multidimensional approach to empathy and informs about some statistical comparison in sample American and Czech female university students by IRI - M.H. Davis´Interpersonal reactivity index.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/07:A0900RI1
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules