OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Otazníky k profesionalizaci učitelského vzdělávání
Citace
Lukášová, H. Otazníky k profesionalizaci učitelského vzdělávání.
In:
Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání.
Ostrava: PdF OU, Repronis, 2008. PdF OU, Repronis, 2008. s. 7-15. ISBN 978-80-7368-615-4.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
7
Strana do:
15
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-615-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF OU, Repronis
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Profesionalizace učitelského vzdělávání
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
professionalisation, teacher education, research of teacher education, new ways for professionalisation
Popis v původním jazyce:
Otazníky k posouzení možností procesu profesionalizace v ČR ve vzdělávání učitelů pro primární vzdělávání byly položeny ve vztahu k budoucím tredům rozvoje pojetí magisterského programu učitelské přípravy
Popis v anglickém jazyce:
Questions of the evaluatiion in proces of professionalisation teacher education for primary education in the Czech republic was descrebed. There was fined the new ways for mgr. programme for teacher educatin
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000RFR
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules