OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka (25300)
Název * : Knížka o reklamě
Citace : Srpová, H. Knížka o reklamě. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2008. 198 s. ISBN 978-80-7368-533-1.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Jazykověda
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-533-1
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Místo vydání * : Ostrava
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Počet stran * : 198
Počet výtisků knihy * : 200
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta
EID :
Klíčová slova anglicky * :
mass communication; marketing communication; commercials; advertisements; language; Czech language; grammar
Popis v původním jazyce * :
Kniha pojednává o základních pojmech komunikace obecně, o masové komunikaci a jejích médiích od prvopočátku po současnost a především o marketingové komunikaci a marketingovém komunikačním mixu. Následující část je zaměřena na reklamu jako základní propagační aktivitu marketingového komunikačního mixu a její cíle globální i etapové.
Popis v anglickém jazyce * :
The author analyses and specifies the key terminology used in this monograph. The central terms are communication and mass communication. The text offers also various mass media classifications. Then the author specifies the term marketing communication. Next chapters deal with the theory of the most aggressive part of the mix - advertising discourse. Here, the author defines its content and extent, specifies its goals (global and partial), its various forms, and advertising media. The substantial part of the book is dedicated to the language and style of the Czech advertisements.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/08:A0900RBD

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}