OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Učitelská profese v primárním vzdělávání pohledem pedagogického výzkumu v ČR
Citace : Seberová, A. Učitelská profese v primárním vzdělávání pohledem pedagogického výzkumu v ČR. In: Učiteľ v preprimárnej a primárnej edukácii - teória, výskum, vývoj. 1. vyd. Banská Bystrica: PdF UMB Banská Bystrica, 2009. s. 203-218. ISBN 978-80-8083-814-0.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-8083-814-0
Název knihy v originálním jazyce * : Učiteľ v preprimárnej a primárnej edukácii - teória, výskum, vývoj
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Banská Bystrica
Název nakladatele * : PdF UMB Banská Bystrica
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 254
Počet stran knihy * : 254
Strana od * : 203
Strana do * : 218
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
pedeutology; teacher profession; professional roles; professional activities; professiograph/job-analysis research
Popis v původním jazyce * :
Obsahem stati je pojednání o výsledcích první fáze výzkumu, jehož cílem je zmapovat a analyzovat stav výzkumného řešení v oblasti učitelské profese se zaměřením na profesní činnosti učitele primární školy v České republice. Analyzovaným obdobím jsou léta 1990 po současnost, jmenovány jsou studie zásadnějšího charakteru i dílčí empirické sondy a zajímavé metodologické přístupy
Popis v anglickém jazyce * :
The content of this study are results of the first phase research, which aim is map and analyse the situation of research solution in area of teacher profession with concentration on professional activities of primary school teacher in Czech Republic. Analyse period are years 1990 after the present age, name are studies with fundamental character as well as a partial empirical probes and interesting methodological strategies.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/09:A1000R91

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}