OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Motivace učitelů geografie pro zavádění e-Learningové výuky
Citace
Kovář, M. Motivace učitelů geografie pro zavádění e-Learningové výuky.
In:
Silesian Moodle Moot 2008 aneb ELearning jako nástroj ke zvyšování kvality vzdělávání.
Ostrava: Institut inovace vzdělávání Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, 2008. Institut inovace vzdělávání Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, 2008. s. 65-70. ISBN 978-80-248-1859-7.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
161
Strana od:
65
Strana do:
70
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-248-1859-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Silesian Moodle Moot 2008 aneb ELearning jako nástroj ke zvyšování kvality vzdělávání
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Institut inovace vzdělávání Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Silesian Moodle Moot 2008 aneb ELearning jako nástroj ke zvyšování kvality vzdělávání
Místo konání konference:
Čeladná
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
eLearning, implementation of eLearning
Popis v původním jazyce:
Práce se zabývá výzkumem zavádění e-Learningu na českých školách ve výuce geografie (resp. zeměpisu). Hodnotí jej v několika rovinách, především na úrovni, motivace aplikovatelnosti a dalšího rozvoje. Výsledky jsou prezentovány mimo jiné graficky.
Popis v anglickém jazyce:
This work is concerned with investigation of implementing of e-Learning to Czech schools in education of geography. These evaluate it in several levels, especially in level of motivation, application and further progress. The results are represented also graphically.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules