OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Profesní činnosti učitelů jako východisko pro pedagogickou praxi
Citace : Burkovičová, R. Profesní činnosti učitelů jako východisko pro pedagogickou praxi. In: Pedagogické praxe a oborové didaktiky. Brno: KP PdF MU Brno, 2008. KP PdF MU Brno, 2008. s. 48-53. ISBN 978-80-7392-052-4.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 6
Strana od * : 48
Strana do * : 53
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7392-052-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Pedagogické praxe a oborové didaktiky
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : KP PdF MU Brno
Místo vydání * : Brno
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Pedagogické praxe a oborové didaktiky
Místo konání konference * : KP PdF MU Brno
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Education, teacher, preparatory class, professional activity, sequence, elementary school, nursery school, pedagogical practice, teacher's profession, experimental inquiry.
Popis v původním jazyce * :
Vzdělávání učitelů přípravných tříd není v ČR v současné době řešeno žádným studijním programem. Není řešená ani příprava jejich profesní praxe. Přípravné třídy jsou zřizovány jak při MŠ tak při ZŠ a koncipování pedagogické praxe je závislé na specifikách výkonu této profese učitele. Přesnou náplň a proporce pedagogických praxí učitelů přípravných tříd budeme odpovědně řešit na základě výzkumně zjištěných sekvencí profesních činností těchto učitelů.
Popis v anglickém jazyce * :
Education the teachers of preparatory classes isn't solved no one study programme in Czech Republic at the present time. There isn't solved any preparation of their professional practice. Preparatory classes are established both at nursery schools and elementary schools and conceiving of pedagogical practice is dependent on specificities of achievement this teacher's profession. The exact content and proportion pedagogical practices the teachers of preparatory classes we will responsible solve on the basis experimental ascertained sequences of professional activities of those teachers.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/08:A1000QVV

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}