OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra výchovy k občanství (45060)
Název * : Das Polenbild im historischen Bewusstsein tschechischer Jugendlicher.
Citace : Labischová, D. Das Polenbild im historischen Bewusstsein tschechischer Jugendlicher.. In: Studien zu Schulbuch und Schülerbewusstsein. 1. vyd. Hannover: Georg-Eckert Institut für Internationale Schulbuchforschung, 2006. s. 157-169. ISBN 978-3-88304-313-5.
Podnázev :
Rok * : 2006
Obor * : Dějiny
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-3-88304-313-5
Název knihy v originálním jazyce * : Studien zu Schulbuch und Schülerbewusstsein.
Název edice a číslo svazku * :
Místo vydání * : Hannover
Název nakladatele * : Georg-Eckert Institut für Internationale Schulbuchforschung
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno :
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 11
Počet stran knihy * : 282
Strana od * : 157
Strana do * : 169
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
The image of Poles; the historical consciousness; young learners; national stereotypes
Popis v původním jazyce * :
Článek prezentuje výsledky empirického výzkumu stereotypů Poláků v historickém vědomí školní mládeže.
Popis v anglickém jazyce * :
The article presents the results of empirical research on stereotypes of Poles and the historical knowledges of school children.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/06:A1100QTP

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}