OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Diagnostika klíčových kompetencí ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Citace
Solárová, M. Diagnostika klíčových kompetencí ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda.
In:
Current Trends in Chemical Curricula.
Praha: UK, 2008. UK, 2008. s. 77-82. ISBN 978-80-86561-60-8.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
253
Strana od:
77
Strana do:
82
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-86561-60-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Current Trends in Chemical Curricula
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
UK
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Current Trends in Chemical Curricula
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
educations, EQUAL, study, corecte metods, forms and means of the teaching leading
Popis v původním jazyce:
Článek popisuje možnosti využití diagnostických listů při zjišťování míry posilování dílčích dovedností žáků. Diagnostické listy vychází z výzkumu EQUAL, který byl realizován v roce 2007 a nabízí učitelům z praxe míru posílení vyhodnotit.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with description of the study support (textbook) entitled Development of the pupil key qualifications in the education field Man and nature resulting from the project EQUAL Qualifications for the employment market. The study support is aimed at the concrete methods, forms and means of teaching leading to strengthening of the selected key skills of pupils in the scope of the natural education. In addition, possibility of diagnosis of both individual and group key qualification is shown. The study support is planned to be a basic literature source of an optional subject (teacher undergraduate training of nature subjects) aimed at development, training and diagnosis of the key qualifications. The support will be verified and completed in the scope of the subject and subsequently it will be distributed to teachers of basic and grammar schools with education of nature not only within the Moravia and Silesia Region.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/08:A1000QO6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules