OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Aspekty prvopočátečního čtení, psaní a rozvoje logického myšleníé v přípravě učitelů preprimárního vzdělávání
Citace
Šimíčková, H. Aspekty prvopočátečního čtení, psaní a rozvoje logického myšleníé v přípravě učitelů preprimárního vzdělávání.
In:
Profesionalizace učitelského vzdělávání.
Ostrava: Repronis, 2008. Repronis, 2008.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
Page to:
Form of publication:
ISBN code:
ISSN code:
Proceedings title:
Profesionalizace učitelského vzdělávání
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Repronis
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Profesionalizace učitelského vzdělávání
Místo konání konference:
PdF Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Conception university studies for teacher motherly school, evolution particular possibility children, care of talented children, Renaissance genic method of Kozisek, her utilize near pre-school child, development presumption for writing , conception logical thinking and their development.
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá aspekty přípravy budoucích učitelů mateřských škol pro to, aby mohli všestranně rozvíjet osobnost jim svěřených dětí již v předškolním věku podle jejich individuálních možností a vloh. Pojednává o jejich přípravě na osvojování si čtenářských i písařských dovedností a zabývá se i rozvojem logického myšlení u těchto dětí, které souvisí s osvojením si určitých pojmů.
Annotation in english language:
: Benefit with under-used to be aspect preparation intending teachers motherly school for it, to they could have broadly evolve personality to them fiduciary children already in pre-school age along their particular possibility and abilities. He treat of their preparation on adoption yourself reader's also clerical skill and he with under-used to be also development logical thinking, which bear assumption definite conception.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/__:A0800Q12
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules