OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání
Citace
Malčík, M. a Orzelová, L. Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání.
In:
Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 101-107. ISBN 978-80-7368-513-3.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
101
Strana do:
107
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-513-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Soft kompetence v informační společnosti
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
relative gain of knowledges, computer testing, input level , skills
Popis v původním jazyce:
Monitorovací systém založený na metodě relativního přírůstku znalostí byl zpracován v Metodickém a evaluačním centru, o.p.s. ve spolupráci s Evaluation and Management Centre of University of Durham. Vstupní úroveň znalostí je porovnána se srovnávacím testováním v určitých časových úsecích. V rámci testování byl vytvořen seznam dovedností, který je v průběhu testování sledován.
Popis v anglickém jazyce:
Monitoring system based on method of relative gain of knowledge was prepared with cooperation of Curriculum, Evaluation and Management Centre of University of Durham. The input level of knowledge is compared with comparative testing from certain time period (preferable time period is one- or two- year period) and is analyzed. In the frame of testing of individual subject the lists of skills, which level is during testing monitored, are created.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000Q02
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules