OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Title:
Nejčastější strategie porozumění nečeskému žákovi ze strany učitele
Citace
Sekerová, K. Nejčastější strategie porozumění nečeskému žákovi ze strany učitele.
In:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007. Univerzita Palackého v Olomouci, 2007. s. 328-333. ISBN 978-80-244-1947-3.
Subtitle
Publication year:
2007
Obor:
Jazykověda
Number of pages:
404
Page from:
328
Page to:
333
Form of publication:
ISBN code:
978-80-244-1947-3
ISSN code:
Proceedings title:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
Proceedings:
Publisher name:
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules