OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Centrum pregraduálních praxí (45170)
Title:
Výsledky studentů stud. programu Učitelství VVP pro II. st. ZŠ a VVP pro SŠ Ostravské univerzity v Ostravě na závěrečných souvislých praxích 2000 - 2005 jako vstupní informační zdroj pro tvorbu nové podoby hodnocení pedagogického výkonu stud
Citace
Dokoupilová, L. Výsledky studentů stud. programu Učitelství VVP pro II. st. ZŠ a VVP pro SŠ Ostravské univerzity v Ostravě na závěrečných souvislých praxích 2000 - 2005 jako vstupní informační zdroj pro tvorbu nové podoby hodnocení pedagogického výkonu stud.
In:
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích.
Brno: MSD, 2006. MSD, 2006. s. 116-119. ISBN 80-86633-67-5.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
4
Page from:
116
Page to:
119
Form of publication:
ISBN code:
80-86633-67-5
ISSN code:
Proceedings title:
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
MSD
Place of publishing:
Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích
Conference venue:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
practical traning; skills; curriculum
Annotation in original language:
Článek prezentuje výsledky studentů učitelství pro II. st. ZŠ a SŠ na závěrečných praxích v období 2000 - 2005.
Annotation in english language:
The contribution presents the current form of practical training of students of teaching for the tergwt group of aged 11 to 19. It monitors the level of pupils the individual skills of the future teachers related to the curriculum. It further presents the results of a survey focused on evaluations of students within their final practical training between 2000 and 2005.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules