OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Rola i funkcja portfolio w autorefleksji studenta/studentki
Citace : Burkovičová, R. Rola i funkcja portfolio w autorefleksji studenta/studentki. In: Mędzynarodowa Konferencija Naukowa ,,Razem ku przyszłości. Nauczyciel i uczeń w systemie edukacyjnym. Akademia Pedagogiczna im. KEN Kraków: Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji narodowej v Krakowie, Wydzial Pedagogiczny, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Polska. 2008.
Podnázev :
Rok : 2008
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Akademia Pedagogiczna im. KEN Kraków
Stát konání akce : Polská republika
Název akce : Mędzynarodowa Konferencija Naukowa ,,Razem ku przyszłości. Nauczyciel i uczeń w systemie edukacyjnym
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji narodowej v Krakowie, Wydzial Pedagogiczny, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Polska
Klíčová slova anglicky :
Portfolios; role persuasive, role present, role diagnosis, role of mediator, role mediating, interconnecting role, balancing function.
Popis v původním jazyce :
Portfolio to komplet pisemnych, ew. innych prac uczącego się. Za pośrednictwem portfolio można uchwycić trendy w ogólnym rozwoju edukacyjnym, zawodowym i osobistym studenta. Portfolio tworzy się w pewnej ramie relacji, na którą składa się autorski program studiów w danym kierunku oraz zdefiniowany profil absolwenta danego kierunku studiów. Portfolio w trakcie studiów pełni rolę prezentacyjną, przekonywującą, pośredniczącą, spójną, formatywną, bilansową i inne.
Popis v anglickém jazyce :
In pedagogy, portfolios play significant roles and functions in preparatory education. In the period of their preparation for entrance exams or interviews by future students, they have a representative and persuasive role; they have a self-reflective function during seminars of the first pedagogical subject, a mediating function during the interconnection of pedagogical practice and professional training and a balancing role at the final state exam. Their role and function change in relation to the development of the study programme.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}