OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Souběžná výuka didaktiky prvouky
Citace
Šimíčková, H. Souběžná výuka didaktiky prvouky: ---.
In:
Sborník ESF.
s. 249-264. ISBN 978-80-7368-517-1.
Subtitle
---
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
11
Page from:
249
Page to:
264
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-517-1
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník ESF
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Neuveden
Place of publishing:
PdF Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele- budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
: parallel teaching didactics of homeland study, homeland study like integrated object in Czech prime school, evolution rational and emotive pages of schoolboyish personality in integrated class, didactics of homeland study in relation to class in prime school, co-ed valuattion teaching of didactics homeland study
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá přípravou učitelů v didaktice prvouky, která probíhá souběžně v seminární místnosti a ve třídě na fakultní základní škole. Charakterizuje prvouku jako integrovaný předmět, jež vytváří základy pro elementární poznání světa, v němž každý člověk žije. Zabývá se rovněž studentským hodnocením tohoto způsobu výuky didaktiky.
Annotation in english language:
Benefit with under-used to be preparation teacher in didactics homeland study. The proceed concurrently in seminar rooms and in class on faculty primary school. He characterize homeland study like integrated object. The forms groundwork for elemental knowledge world. Everyone in he lives. He engage in as well students' appreciation hereof way tutorial. didactics.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000PQM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules