OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra romanistiky - Oddělení francouzštiny (25510)
Title:
Súčasné tendencie a prístupy k vyučovaniu/osvojovaniu francúzskej výslovnosti
Citace
Smičeková, J. Súčasné tendencie a prístupy k vyučovaniu/osvojovaniu francúzskej výslovnosti.
In:
PHARE - Obnova vzdělávacího systému: Sborník PHARE 1995-12-12 Pedagogická fakulta UK v Bratislavě.
Bratislava: Slovak Academic PRESS, 1996. Slovak Academic PRESS, 1996. s. 25-32. ISBN 80-8566-569-7.
Subtitle
Publication year:
1996
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
25
Page to:
32
Form of publication:
ISBN code:
80-8566-569-7
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník PHARE
Proceedings:
Publisher name:
Slovak Academic PRESS
Place of publishing:
Bratislava
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
PHARE - Obnova vzdělávacího systému
Místo konání konference:
Pedagogická fakulta UK v Bratislavě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
French pronunciation phonetics contemporary tendecies and approaches foreign languages teaching
Annotation in original language:
Annotation in english language:
The author in her paper focuses on certain methods of the acquisition of the correct French pronunciation. She orientates mainly on the suprasegmental aspects in connection with the problems of teaching utilities and the role of a teacher in the process of language education.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules