OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : Komplexnost ve výuce literatury III
Citace : Gejgušová, I. Komplexnost ve výuce literatury III. In: Slovo a obraz v komunikaci s dětmi. Komunikace jako klíč k dětem a mládeži. Ostrava: Pedagogická fakulta OU, 2008. Pedagogická fakulta OU, 2008. s. 75-78. ISBN 978-80-7368-492-1.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Písemnictví, mas-media, audiovize
Počet stran * : 4
Strana od * : 75
Strana do * : 78
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-492-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : Slovo a obraz v komunikaci s dětmi. Komunikace jako klíč k dětem a mládeži
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta OU
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Slovo a obraz v komunikaci s dětmi
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Literal education on the 2nd grade of elementary schools; interpretation of artistic text
Popis v původním jazyce * :
Autorka se v příspěvku věnuje aktuálnímu problému literární výchovy na 2. stupni základních škol. Je jím interpretace uměleckého textu ve výuce. Autorka nejprve vymezuje pojem komplexnost v literární výchově a poté na konkrétním textu nastiňuje, jak je možno dosáhnout komplexního pohledu na umělecký text tak, aby se posilovaly recepční dovednosti žáků staršího školního věku. Autorka navazuje na příspěvky přednesené na konferencích v Olomouci, v Ústí nad Labem a v Prešově.
Popis v anglickém jazyce * :
The author´s contribution is devoted to the current problem of literal education on the 2nd grade of elementary schools, which is the interpretation of artistic text in teaching. The author first defines the term of complexity in the literal education and then shows (using specific text) how the complex view of the artistic text can be achieved so that the reception skills of the pupils of older school age will be improved. The author follows up the contributions presented in the conferences in Olomouc, in Ústí nad Labem and in Prešov.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}