OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ
Citace : Burkovičová, R. Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ. In: Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008. s. 191-197. ISBN 978-80-7368-615-4.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 7
Strana od * : 191
Strana do * : 197
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-615-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání
Sborník : Národní
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Profesionalizace učitelského vzdělávání
Místo konání konference * : Pedagogická fakulta OU v Ostravě
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Teacher;student;special qualification;kompetence;profil of graduate;working activities;pedagogical projection;pedagogical project;educative realit;individually acquired expertness;professional identity.
Popis v původním jazyce * :
Studentka získává úplnou kvalifikaci učitelky mateřské školy ukončením bakalářského vzdělávání v akreditovaném studijním programu. Úplná kvalifikace je v zákoně vymezená odbornou způsobilostí k řádnému vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní činnosti v edukační praxi by se v učitelství pro mateřské školy daly třídit podle několika indikátorů. Zvládání pracovních činností je podmíněno osvojením příslušných kompetencí. Vzdělávací cíle studijního programu jsou formulovány vzhledem k požadavkům edukační praxe, v současné době zejména k požadavku zvládat pedagogické projektování podle Rámcového vzdělávacího programu. K získání kompetencí pro pedagogické projektování jsou studentky vedeny v průběhu celého tříletého bakalářského studia.
Popis v anglickém jazyce * :
A student gains full teacher's qualification of nursery school ending baccalaureate education at accredited study programme. Full qualification is determinated at law by professional qualification to regular pursuance definite working activities. Working activities could sort at educative practice at teaching for preprimary schools in accordance to several indicators. Management of working activities is conditioned by acquirement of respective competence. Educational purposes of study programme are formalized with respect to requirements of educative practice, at present especially to requirement to manage pedagogical projection according to Framework educational programme. Students are guided to obtaining of competence for pedagogical projection during whole three-year baccalaureate study.
Typ zdroje financování výsledku * : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/08:A1000MYO

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}