OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název * : Inovace v rozvoji obcí, měst a regionů s důrazem na marketingové řízení
Citace : Rumpel, P., Slach, O. a Boruta, T. Inovace v rozvoji obcí, měst a regionů s důrazem na marketingové řízení. In: Inovace v rozvoji obcí, měst a regionů s důrazem na marketingové řízení. Ostrava: Oftis, 2007. Oftis, 2007. s. 7-22. ISBN 80-7368-262-1.
Podnázev :
Rok * : 2007
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Počet stran * : 16
Strana od * : 7
Strana do * : 22
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 80-7368-262-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : Inovace v rozvoji obcí, měst a regionů s důrazem na marketingové řízení
Sborník :
Název nakladatele * : Oftis
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Inovace v rozvoji obcí, měst a regionů s důrazem na marketingové řízení
Místo konání konference * : VTPO Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
innovative; concepts; approaches
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek nastiňuje problematiku aplikace inovativních konceptů a přístupů v socioekonomickém rozvoji různých územních jednotek. Inovace obecně a v užším smyslu systémové inovativní koncepty a přístupy v řízení obcí, měst, regionů, států a EU jako integračního seskupení mají rozhodující význam pro udržení a zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Hlavní pozornost je věnována teorii a praxi městského (či teritoriálního) marketingu ve vyspělých zemích (zejména v Německu a Rakousku) a v ČR. Teritoriální marketing zjednodušeně definujeme jako institucionalizovanou podporu interaktivní komunikace mezi aktéry strany nabídky a poptávky v územním rozvoji vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti prostřednictvím zlepšení image území a posílení územní identity obyvatel.
Popis v anglickém jazyce * :
The implementation of innovative aproaches and concepts in the marketing management of municipalities and regions.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/07:A1000M1S

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}