OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název * : Severoamerický koncept Business-Improvement-District (BID) v rámci městského marketingu a managementu
Citace : Slach, O. Severoamerický koncept Business-Improvement-District (BID) v rámci městského marketingu a managementu. In: Inovace v rozvoji měst, obcí a regionů s důrazem na marketingové řízení. Ostrava: Oftis, 2007. Oftis, 2007. s. 101-108. ISBN 80-7368-262-1.
Podnázev :
Rok * : 2007
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Počet stran * : 8
Strana od * : 101
Strana do * : 108
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 80-7368-262-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : Inovace v rozvoji měst, obcí a regionů s důrazem na marketingové řízení
Sborník :
Název nakladatele * : Oftis
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Inovace v rozvoji měst, obcí a regionů s důrazem na marketingové řízení
Místo konání konference * : VTPO Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
City development, PPP, Business Improvement District, innovation
Popis v původním jazyce * :
Předkládaný příspěvek se zabývá inovativním konceptem městského rozvoje - Business Improvement District založeným na principu PPP jednak v kontextu severoamerického kontinentu a jednak v kontextu městského marketingu a managementu. Cílem článku je představení základních struktur tohoto konceptu (institucionalizace, financování, nástroje)a také dílčí evaluace jeho negativních dopadů ve vztahu k městskému rozvoji.
Popis v anglickém jazyce * :
This paper discusses an innovative concept of a city development - The Business Improvement District based on PPP, partly in context of North American continent and partly in connection to a city marketing and management. The aim of this article is to introduce the fundamental structure of this concept (institutionalisation, funding, management tools) and also a part-evaluation of its negative impacts to the city development.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/07:A1000M1R

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}