OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Title:
Komunikační výchova v mateřštině - předpoklady, cíle a výsledky
Citace
Svobodová, J. Komunikační výchova v mateřštině - předpoklady, cíle a výsledky.
In:
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum: Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum 2001-06-27 Ostrava.
Ostrava: PdF OU, 2001. PdF OU, 2001. s. 348-354. ISBN 80-7042-181-9.
Subtitle
Publication year:
2001
Obor:
Jazykověda
Number of pages:
7
Page from:
348
Page to:
354
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-181-9
ISSN code:
Proceedings title:
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PdF OU
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
communicative approach; mother tongue teaching; school communication; modern school education
Annotation in original language:
Příspěvek vychází z vymezení školské komunikace jako veškeré komunikace realizované v prostředí školy a vymezuje její akustické i optické složky.
Annotation in english language:
The present paper deals with school communication regarded as any type of communication realized in the school, and delimits its acoustic and optic components.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000046
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules