OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Individuální zkušenosti dětí předškolního věku
Citace : Tomášová, A. Individuální zkušenosti dětí předškolního věku. In: Školská pripravenosť dětí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta, Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky, 2007. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta, Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky, 2007. s. 198-201. ISBN 978-80-8083-359-6.
Podnázev :
Rok * : 2007
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 452
Strana od * : 198
Strana do * : 201
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-8083-359-6
Kód ISSN :
Název sborníku * : Školská pripravenosť dětí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie
Sborník :
Název nakladatele * : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta, Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky
Místo vydání * : Banská Bystrica
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Školská pripravenosť dětí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie
Místo konání konference * : Banská Bystrica
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
individual experiences;educative activities;educational program planning; portfolio; influenced by massmedia.
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek pojednává o individuálních zkušenostech předškolních dětí, které jsou sledovány při edukační činnosti v mateřské škole a slouží ke zpracování třídního vzdělávacího programu. Při plánování se respektuje dosažená úroveň dětí. Využívají se podmínky prostředí, ve kterém děti vyrůstají. V příspěvku kladu otázku zda děti vlivem současného prostředí získávají bohatší informace, zkušenosti. Odpověď byla hledána v rozboru portfolia 125 dětí. Vlivem masmédií, technické vybavenosti domácnosti se dětem naskýtá možnost získat informace, zkušenosti.
Popis v anglickém jazyce * :
This contribution is about individual experiences of preschool children that are observed during educative activities in the kindergarten and it is intended for the purpose of educational program planning. The achieved level of children is considered while designing the plan. The plan utilises conditions of the environment in which the children grow up. In this contribution I investigate whether children are influenced by the environment in the way of achieving more experience and information or not. The entire portfolio of 125 children was analysed. The conclusion is that the children can achive more information and experience when they are influenced by massmedia and are grew in households equipped by advanced communication devices.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/07:A1000LRJ

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}