OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název
*
:
Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě
Citace :
Cisovská, H. a Göbelová, T. Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě.
In:
sborník k projektu Výzkumného záměru organizace CEZ:J09/98: 174500001. Empirická část výzkumných výsledků za rok 2001: Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání Ostrava.
Ostrava: PdFOU, 2001. PdFOU, 2001. s. 123-125. ISBN 80-7042-189-4.
Podnázev :
Rok
*
:
2001
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
3
Strana od
*
:
123
Strana do
*
:
125
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7042-189-4
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání
Sborník :
Název nakladatele
*
:
PdFOU
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
sborník k projektu Výzkumného záměru organizace CEZ:J09/98: 174500001. Empirická část výzkumných výsledků za rok 2001
Místo konání konference
*
:
Ostrava
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
developing teacher´value competence, developing personal- social competence
Popis v původním jazyce
*
:
Hlavní cíl článku je představit možnosti pro přípravu budoucích učitelů primárního vzdělávání. Inovovaný vzdělávací projekt, ve kterém je zdůrazněn rozvoj hodnotových a osobnostně sociálních komptenecí.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The general aim of this paper is to indicate new possibilities of pre- set teacher education for primary schools. An innovative teacher education project, in which the emphasis is placed upon developing student´value and personal- social competencies.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000018
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules