OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě
Citace
Cisovská, H. a Göbelová, T. Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě.
In:
sborník k projektu Výzkumného záměru organizace CEZ:J09/98: 174500001. Empirická část výzkumných výsledků za rok 2001: Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání Ostrava.
Ostrava: PdFOU, 2001. PdFOU, 2001. s. 123-125. ISBN 80-7042-189-4.
Subtitle
Publication year:
2001
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
3
Page from:
123
Page to:
125
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-189-4
ISSN code:
Proceedings title:
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání
Proceedings:
Publisher name:
PdFOU
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
sborník k projektu Výzkumného záměru organizace CEZ:J09/98: 174500001. Empirická část výzkumných výsledků za rok 2001
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
developing teacher´value competence, developing personal- social competence
Annotation in original language:
Hlavní cíl článku je představit možnosti pro přípravu budoucích učitelů primárního vzdělávání. Inovovaný vzdělávací projekt, ve kterém je zdůrazněn rozvoj hodnotových a osobnostně sociálních komptenecí.
Annotation in english language:
The general aim of this paper is to indicate new possibilities of pre- set teacher education for primary schools. An innovative teacher education project, in which the emphasis is placed upon developing student´value and personal- social competencies.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000018
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules