OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra anglického jazyka s didaktikou (45180)
Title:
Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách
Citace
Šigutová, M. Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách.
In:
Konference ČAPV: Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání. Sborník k projektu VZO CEZ:J09/98:174500001 2001-06-27 Ostrava.
Ostrava: OU v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2001. OU v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2001. s. 107-112. ISBN 80-7042-189-4.
Subtitle
Publication year:
2001
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
179
Page from:
107
Page to:
112
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-189-4
ISSN code:
Proceedings title:
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání. Sborník k projektu VZO CEZ:J09/98:174500001
Proceedings:
Publisher name:
OU v Ostravě, Pedagogická fakulta
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konference ČAPV
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
pedagogical competence, learner diaries, promoting reflection, explicit use of language, understanding dyslexia
Annotation in original language:
Cílem článkun je zaměřit pozornost na holistické pojetí pedagogických kompetencí. Autorka zkoumala možnosti rozvoje dovedností studentek učitelství reflektovat vyučovací činnosti formou deníkových záznamů.
Annotation in english language:
This paper argues for understanding pedagogical competence as a holistic concept. The author investigated into using learner diarises as a tool for promoting students' reflection.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000005
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules