OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra anglického jazyka s didaktikou (45180)
Název:
Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách
Citace
Šigutová, M. Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách.
In:
Konference ČAPV: Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání. Sborník k projektu VZO CEZ:J09/98:174500001 2001-06-27 Ostrava.
Ostrava: OU v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2001. OU v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2001. s. 107-112. ISBN 80-7042-189-4.
Podnázev
Rok vydání:
2001
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
179
Strana od:
107
Strana do:
112
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-189-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání. Sborník k projektu VZO CEZ:J09/98:174500001
Sborník:
Název nakladatele:
OU v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konference ČAPV
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pedagogical competence, learner diaries, promoting reflection, explicit use of language, understanding dyslexia
Popis v původním jazyce:
Cílem článkun je zaměřit pozornost na holistické pojetí pedagogických kompetencí. Autorka zkoumala možnosti rozvoje dovedností studentek učitelství reflektovat vyučovací činnosti formou deníkových záznamů.
Popis v anglickém jazyce:
This paper argues for understanding pedagogical competence as a holistic concept. The author investigated into using learner diarises as a tool for promoting students' reflection.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000005
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules