OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra psychologie (25700)
Název * : Učitelský stres a potřeba změny
Citace : Paulík, K. Učitelský stres a potřeba změny: In: Sarmány-Schuller, I. (ed.). Metanoia harmóńia človeka. 25. Psychologické dni. Zborník príspevkov. In: Učitelský stres a potřeba změny. BRATISLAVA: Stimul, 2007. Stimul, 2007. s. 249-253. ISBN 978-80-89236-39-8.
Podnázev :
In: Sarmány-Schuller, I. (ed.). Metanoia harmóńia človeka. 25. Psychologické dni. Zborník príspevkov
Rok * : 2007
Obor * : Psychologie
Počet stran * : 5
Strana od * : 249
Strana do * : 253
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-89236-39-8
Kód ISSN :
Název sborníku * : Učitelský stres a potřeba změny
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Stimul
Místo vydání * : BRATISLAVA
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Metanoia harmóńia človeka. 25. Psychologické dni.
Místo konání konference * : Trenčín
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
stress; teachers; hardiness; sense of coherence; dispotional optimism
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek se zabývá některými souvislostmi subjektivního vnímání a hodnocení pracovních podmínek učitelů působících na gymnáziích v ČR (N=125) a jejich tendencí ke změně pracoviště případně i profese. Pozornost je věnována zejména souvislostem mezi vnímanou pracovní zátěží souboru učitelů a vyjádřenými fluktuačními tendencemi s ohledem na možný vliv některých proměnných z okruhu odolnosti vůči zátěži (hardiness, dispoziční optimismus, SOC).
Popis v anglickém jazyce * :
The paper deals with some relation of teacher´s perception and appraisal of work conditions and the intention to changin their profession or working place. The special attetion was devoted to relations of the teacher stress and moderating influence of hardiness, sense of coherence and dispositional optimism.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/07:A1100LHK

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}