OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název:
Conflict and ambiguity roles as the source of teachers' workload and some chracteristics of work
Citace
Vašina, B. Conflict and ambiguity roles as the source of teachers' workload and some chracteristics of work.
In:
Int. congress of psychology: XXVII. Int. congress of psychology Stockholm.
Stockholm: Int. congress of psychology, 2000. Int. congress of psychology, 2000. s. 253-253. ISBN 87-981285-4-9.
▼
◀
▶
Biblio
[x]
Abstrakt
[x]
Ohlasy
[x]
RIV
[x]
Podnázev
Rok vydání:
2000
Obor:
Psychologie
Počet stran:
1
Strana od:
253
Strana do:
253
Forma vydání:
Kód ISBN:
87-981285-4-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
XXVII. Int. congress of psychology
Sborník:
Název nakladatele:
Int. congress of psychology
Místo vydání:
Stockholm
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Int. congress of psychology
Místo konání konference:
Stockholm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
workload, teachers, ambiguity role, conflict role
Popis v původním jazyce:
Article is focused on negative effect conflict role and ambiguity role on teachers workload.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
Loading...
R01:
RIV/61988987:17250/00:00000032
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules
Oznámení systému
x
●
Zavřít