OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Žák-čtenář vs. čtenář-žák v pedagogickém procesu
Citace
Homolová, K. Žák-čtenář vs. čtenář-žák v pedagogickém procesu.
In:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III..
Olomouc: Votobia, PdF, 2005. Votobia, PdF, 2005. s. 235-237. ISBN 80-7220-246-4.
Podnázev
Rok vydání:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
235
Strana do:
237
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7220-246-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Votobia, PdF
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
childrens reading, educational aspects, theory of instruction, pubescent pupils, readers preferences, literary education, innovation, effectiveness
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zaměřuje na pedagogicko-didaktické aspekty dětského čtenářství. Poukazuje na potřebu inovace přístupu k žákům jako ke čtenářům. Autorka se rovněž zamýšlí nad efektivitou literárního vyučování pubescentních žáků v suvislosti s jejich čtenářskými preferencemi.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is concerned in educational aspects of childrens reading including the theory of instrucion. It is oriented on innovative processes in basic school' literary education. The main task consists in teacher's approach to teh pjupil as to a reader. The author also takes a think on literary education effectiveness in context of readers preferences in case pubescent readers.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/05:A1000LD2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules