OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Perspektivy pedagogického výzkumu v oblasti dětského čtenářství
Citace
Homolová, K. Perspektivy pedagogického výzkumu v oblasti dětského čtenářství.
In:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II..
Olomouc: Votobia, PdF UP, 2004. Votobia, PdF UP, 2004. s. 63-65. ISBN 80-7220-201-4.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
63
Strana do:
65
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7220-201-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II.
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Votobia, PdF UP
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pedagogical research, childrens reading, readers pedagogy, literary teaching, rules of instruction, readers psychology, readers sociology
Popis v původním jazyce:
Příspěvek nastiňuje pedagogickou dimenzi dětského čtenářství i jeho psychosociální rozměr. Fenomén dětského čtenářství má dvě komplementárně spojené roviny - vnější rovinu pedagogicko-didaktických aspektů a vnitřní rovinu jeho aspektů psychosociálních. Cílem příspěvku je ukázat, jak obě prostupují výchovně vzdělávacím procesem a jak je lze zkoumat.
Popis v anglickém jazyce:
The paper's goal is to describe two levels of children's reading - its pedagogical aspects and also its psychological aspects. The paper focuses on the way how these levels appear in school education. It is also trying to answer a question of perspectives in this sphere od pedadodical research.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000LCX
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules