OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
VÝUKA INFORMATIKY NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Citace
Habiballa, H., Fojtík, R., Volná, E. a Telnarová, Z. VÝUKA INFORMATIKY NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH.
In:
ISKI 2007.
Nitra, SK: KI FPV UKF Nitra, 2007. KI FPV UKF Nitra, 2007. s. 50-57. ISBN 978-80-8094-167-3.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Využití počítačů, robotika a její aplikace
Počet stran:
Strana od:
50
Strana do:
57
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-8094-167-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
ISKI 2007
Sborník:
Název nakladatele:
KI FPV UKF Nitra
Místo vydání:
Nitra, SK
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
ISKI
Místo konání konference:
Pocuvadlo
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Computer science education, high school education, mathematical computer science
Popis v původním jazyce:
Neradostná perspektiva výuky informatiky na středních školách v České republice v kontextu nejen vzdálených zemí nemůže zůstat bez odezvy vysokoškolských informatiků. Za posledních cca 20 let bohužel informatika na středních školách ztratila citelně svou úroveň ? v podstatě se z ní stala výuka informační gramotnosti a příliš to bohužel nezmění ani korigované Rámcové vzdělávací plány. Tento článek se snaží nabídnout řešení v podobě osvědčených osnov z Izraele, které nabízejí rozšíření vzdělávání o typická univerzitní informatická témata vyučovaná intuitivní formou.
Popis v anglickém jazyce:
The quality of high school computer science education in the Czech Republic in the context of foreign countries has currently low level. In the past twenty years it has significantly degraded ? it practically has completely slipped into computer literacy and also corrected frame educational plans didn?t improved significantly this problem. This article presents the Israeli curricula trying to implement university computer science themes by intuitive form.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules