OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Internacionalizace maloobchodu: nové trendy a přístupy
Citace
Bednář, P. Internacionalizace maloobchodu: nové trendy a přístupy.
In:
ČESKÁ GEOGRAFIE V EVROPSKÉM PROSTORU.
České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2007. Jihočeská univerzita, 2007. s. 22-28. ISBN 978-80-7040-986-2.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Ekonomie
Počet stran:
6
Strana od:
22
Strana do:
28
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7040-986-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
ČESKÁ GEOGRAFIE V EVROPSKÉM PROSTORU
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Jihočeská univerzita
Místo vydání:
České Budějovice
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ČESKÁ GEOGRAFIE V EVROPSKÉM PROSTORU
Místo konání konference:
České Budějovice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
divestment; globalization; internationalization, retailing; strategic planning
Popis v původním jazyce:
Jako úvodní příspěvek v české geografii podává přehled nových trendů v internacionalizaci maloobchodu, objasňujících jak dynamickou a úspěšnou expanzi diskontních samoobslužných prodejních jednotek potravin, tak objevující se nové strategie při hodnocení přítomnosti na zahraničních trzích prostřednictvím odprodeje investic pro získání hotovosti - divestment.
Popis v anglickém jazyce:
The contemporary condition of internationalisation of retailing becomes a challenge for economic geography. Therefore some geographers Coe (2004), Wrigley (2000, s. 294) call for papers to conceptualise and built a framework for the study on internationalisation of retailing. In accordance with this call this paper presents a concise review of two aspects of international retailing for the Czech geographical audience. The first one is concerning on models of strategies of discount grocery retailers and the second focuses on conceptualization and explanation failure in international retailing.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/07:A1000KX0
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules