OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Title:
Transformace oboru Technická výchova na Ostravské univerzitě
Citace
Rudolf, L., Dostál, P. a Slovák, S. Transformace oboru Technická výchova na Ostravské univerzitě.
In:
Kľúčové kompetencie a technické vdelávanie.
Prešov: Prešovská univerzita, 2007. Prešovská univerzita, 2007. s. 68-74. ISBN 978-80-8068-624-6.
Subtitle
Publication year:
2007
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
68
Page to:
74
Form of publication:
ISBN code:
978-80-8068-624-6
ISSN code:
Proceedings title:
Kľúčové kompetencie a technické vdelávanie
Proceedings:
Publisher name:
Prešovská univerzita
Place of publishing:
Prešov
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
III. InEduTech 2007
Conference venue:
videokonference
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
technical education; primary schools; the General Educational Framework
Annotation in original language:
Příspěvek přináší informace o transformaci studijního oboru Učitelství technické výchovy pro druhý stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. Jedná se o přechod studia z čtyřletého jednoetapového na dvouetapový 3+2 v souvislosti se zaváděním Rámcových vzdělávacích programů.
Annotation in english language:
This paper focuses on transformation of the study program Technical Education (2nd stage in primary schools) taught at the Pedagogical Faculty of the Ostrava University. Due to implementation of the General Educational Framework has the former four-year study program been transformed into a two-stage study program (3 years + 2 years).
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules