OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název * : Inovativní koncepty v městském rozvoji
Citace : Slach, O. Inovativní koncepty v městském rozvoji. In: Česká geografie ve Středoevropském prostoru XXI. Sjezd České geografické společnosti. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007. s. 239-245. ISBN 978-80-7040-986-2.
Podnázev :
Rok * : 2007
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Počet stran * : 6
Strana od * : 239
Strana do * : 245
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7040-986-2
Kód ISSN :
Název sborníku * : Česká geografie ve Středoevropském prostoru XXI. Sjezd České geografické společnosti
Sborník :
Název nakladatele * : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání * : České Budějovice
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Česká geografie ve Strředoevropském protoru XXI. Sjezd České geografické společnosti
Místo konání konference * : 30. 8. - 2. 9. 2006
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
suburbanisation, reurbanisation, city centers, Shopping-Malls, city-marketing, city-management, Business Improvement District
Popis v původním jazyce * :
Města jsou vystavena stále rostoucí konkurenci ať již lokálního, regionálního nebo globálního charakteru. Tento tlak se projevuje především poklesem významu dříve dominantních městských center, která pozbývají klíčové elementy své specifické urbánní atmosféry jako např. maloobchod. Zainteresovaní aktéři se pokoušejí eliminovat tento proces pomocí inovativních konceptů realizovaných veřejným nebo soukromým sektorem. Obsah toho příspěvku se zaměří dílem na stručnou charakteristiku rámcových podmínek vzniku těchto konceptů a dílem na analýzu konceptů samotných, přičemž převážná část bude věnována americkému modelu BIDs.
Popis v anglickém jazyce * :
Cities are exposed to the increasing competition at local, regional as well as global level. This pressure can be observed especially in the city centers that have been decreasing their importance lately and have not been playing the dominant role in the city structure anymore. The city centers are loosing the key elements of their urban atmosphere, i.e. retail. The subjects, who are threatened by the above mentioned development, try to eliminate this process through innovative concepts, which are being realized by state as well as private sector. The contribution deals on the one hand with a brief characteristic of framework conditions which lead to the need of implementation of these concepts, on the other hand with the analysis of these concepts. The great deal of the contribution will be devoted to the American BID model.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/07:A1000KMS

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}