OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Hranice výukového hypertextu
Citace
Höflerová, E. Hranice výukového hypertextu.
In:
Prostor v jazyce a literatuře.
Ústí nad Labem: UJEP, 2007. UJEP, 2007. s. 159-162. ISBN 978-80-7044-863-2.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
418
Strana od:
159
Strana do:
162
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7044-863-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Prostor v jazyce a literatuře
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
UJEP
Místo vydání:
Ústí nad Labem
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Prostor v jazyce a v literatuře
Místo konání konference:
Ústí nad Labem
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
hypertext; reading skills; hyperlink; coherence of text
Popis v původním jazyce:
Článek seznamuje s některými vlastnostmi nelineárního výukového textu. Upozorňuje na limity, jaké klade charakter činnosti - výuka.
Popis v anglickém jazyce:
The paper informs about attributes of teaching-learning hypertext. It points out limits caused by characteristics of educational process.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/07:A1000KI2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules