OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Dynamizující a formativní efekt kreativizačního vzdělávacího programu pohybové transformace hudby
Citace
Stiborová, Z. Dynamizující a formativní efekt kreativizačního vzdělávacího programu pohybové transformace hudby.
In:
IX. celostátní konference ČPAV s mezinárodní účastí: Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum 2001-06-27 .
Ostrava: Čes. asociace pedagogického výzkumu a PdF OU, 2001. Čes. asociace pedagogického výzkumu a PdF OU, 2001. s. 300-302. ISBN 80-7042-181-9.
Podnázev
Rok vydání:
2001
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
300
Strana do:
302
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-181-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum
Sborník:
Název nakladatele:
Čes. asociace pedagogického výzkumu a PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
IX. celostátní konference ČPAV s mezinárodní účastí
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
teaching- process, product; inner dynamism of subjects.
Popis v původním jazyce:
Identifikace psycho-fyzické aktivity subjektů- anylýza audiovizuálních záznamů procesů a výsledků učení.
Popis v anglickém jazyce:
Identification of psycho- physical activity of subjects- analysisi of audio- visual records processes and results of teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000064
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules