OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Objevování vztahu dítě - student v roli učitele
Citace
Burkovičová, R. a Hanuš, D. Objevování vztahu dítě - student v roli učitele.
In:
Proměny vzdělávání.
Univerzita Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2007. Univerzita Hradec Králové, 2007. s. 1-6. ISBN 978-80-7041-033-2.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
1
Strana do:
6
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7041-033-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proměny vzdělávání
Sborník:
Název nakladatele:
Univerzita Hradec Králové
Místo vydání:
Univerzita Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Proměny vzdělávání
Místo konání konference:
Pedagogická fakulta - Univerzita Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Child of the pre-school age; teacher of the nursery schoul; role; social relation; education of child; evaluation; reciprocal contact; suitable conditions
Popis v původním jazyce:
Příspěvek nejprve popisuje objevování studenta v roli učitele mateřské školy rodiči dětí a následně, jak v této roli student objevuje vztah k dítěti v preprimárním věku v instituci mateřské školy prostřednictvím prvních edukačních pokusů. Navazování kontaktů a vzájemná spolupráce s dítětem v MŠ při kvalitativním přístupu přináší studentovi i první zkušenosti z role vzdělavatele dítěte preprimárního věku.
Popis v anglickém jazyce:
A paper at first describes discovering of a student in a role of teacher of the nursery school children's parents and subsequently how the student detects relation to a child in a preprimary age in this role in institution of the nursery school by means of first educational attemps. A continuation of contacts and reciprocal cooperation with child in the nursery school at qualitative access bring to student first experience from the role preprimary child's educator.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/07:A1000JV3
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules