OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Objevování vztahu dítě - student v roli učitele
Citace : Burkovičová, R. a Hanuš, D. Objevování vztahu dítě - student v roli učitele. In: Proměny vzdělávání. Univerzita Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2007. Univerzita Hradec Králové, 2007. s. 1-6. ISBN 978-80-7041-033-2.
Podnázev :
Rok * : 2007
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 6
Strana od * : 1
Strana do * : 6
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7041-033-2
Kód ISSN :
Název sborníku * : Proměny vzdělávání
Sborník :
Název nakladatele * : Univerzita Hradec Králové
Místo vydání * : Univerzita Hradec Králové
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Proměny vzdělávání
Místo konání konference * : Pedagogická fakulta - Univerzita Hradec Králové
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Child of the pre-school age; teacher of the nursery schoul; role; social relation; education of child; evaluation; reciprocal contact; suitable conditions
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek nejprve popisuje objevování studenta v roli učitele mateřské školy rodiči dětí a následně, jak v této roli student objevuje vztah k dítěti v preprimárním věku v instituci mateřské školy prostřednictvím prvních edukačních pokusů. Navazování kontaktů a vzájemná spolupráce s dítětem v MŠ při kvalitativním přístupu přináší studentovi i první zkušenosti z role vzdělavatele dítěte preprimárního věku.
Popis v anglickém jazyce * :
A paper at first describes discovering of a student in a role of teacher of the nursery school children's parents and subsequently how the student detects relation to a child in a preprimary age in this role in institution of the nursery school by means of first educational attemps. A continuation of contacts and reciprocal cooperation with child in the nursery school at qualitative access bring to student first experience from the role preprimary child's educator.
Typ zdroje financování výsledku * : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/07:A1000JV3

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}