OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Target Group - The Decisive Factor in the Form of Advertising
Citace
Srpová, H. Target Group - The Decisive Factor in the Form of Advertising.
In:
Persuasion through Words and Images.
1. vyd. Ostrava: FF OU, 2007. s. 113-154. ISBN 978-80-7368-266-8.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Jazykověda
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-266-8
Název knihy v originálním jazyce:
Persuasion through Words and Images
Název edice a číslo svazku:
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
FF OU
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
263
Počet stran knihy:
Strana od:
113
Strana do:
154
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
verbal means of expression; non-verbal means of expression; Czech commercials; target group; consumers
Popis v původním jazyce:
Treatise on verbal and non-verbal means of expression in Czech commercials depending on target group of consumers.
Popis v anglickém jazyce:
Treatise on verbal and non-verbal means of expression in Czech commercials depending on target group of consumers.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/07:00000112
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules