OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výchovy k občanství (45060)
Název:
Autorita učitele a samostatnost žáka v biblické didaktice
Citace
Piętak, M. Autorita učitele a samostatnost žáka v biblické didaktice.
In:
Viera v moc a moc viery.
Banská Bystrica: ZEC , 2007. ZEC , 2007. s. 196-208. ISBN 978-80-88945-93-2.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Filosofie a náboženství
Počet stran:
Strana od:
196
Strana do:
208
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-88945-93-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Viera v moc a moc viery
Sborník:
Název nakladatele:
ZEC
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Viera v moc a moc viery
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá otázkou po významu pojmu "autorita", jeho biblických konotacích, a jeho relevanci v současné didaktice. Z hlediska biblické didaktiky je nastíněna otázka vztahu autority učitele a autority Bible. Předložené pojetí autority je vnímáno jako předpoklad a nikoli protiklad samostatnosti žáka. Samostatnost žáka v biblické didaktice je nastíněna na příkladu pragmatických cílů: motivace k pravidelné četbě Bible, vedení k vlastnímu výkladu Bible a vedení k realizaci biblických podnětů ve vlastním životě.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules