OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Hodnocení vybraných komponent dovedností vytvářených profesních kompetencí studentů učitelství pro MŠ kooperujícími učitelkami v souvislostech
Citace
Burkovičová, R. Hodnocení vybraných komponent dovedností vytvářených profesních kompetencí studentů učitelství pro MŠ kooperujícími učitelkami v souvislostech.
In:
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích.
PedF MU Brno: PedF MU Brno, 2006. PedF MU Brno, 2006. s. 89-93. ISBN 80-86633-67-5.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
5
Page from:
89
Page to:
93
Form of publication:
ISBN code:
80-86633-67-5
ISSN code:
Proceedings title:
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích
Proceedings:
Národní
Publisher name:
PedF MU Brno
Place of publishing:
PedF MU Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích
Místo konání konference:
PedF MU Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
pedagogical competencies, acquirement, skills, preparative education, teaching of preprimary schools, student, cooperative teachers, practice, evaluation, choice, accordance, feedback, corrective factor
Annotation in original language:
Na procesu osvojování pedagogických kompetencí v přípravném vzdělávání studentů učitelství pro MŠ, zejména pedagogických dovedností jako jejich klíčové složky, se významnou měrou podílejí kooperující učitelky, mj. hodnocením, uskutečněným výběrem z nabídky vyjádření různé míry souhlasu s uplatněnou dovedností, jež je pro studenty důležitým zpětnovazebním korigujícím činitelem.
Annotation in english language:
In process of acquiring pedagogical competencies in preparative education of students of teaching for preprimary schools, especially pedagogical skills as their key component, participate of significant weight cooperative teacher, i.a. by evaluation, carried selection from offer formulation of various concordance rate with alleged skill, which is an important feedback corrective factor for students.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/06:A1000J53
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules