OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : Komunikační složka přípravy budoucích učitelů mateřského jazyka
Citace : Svobodová, J. a Gejgušová, I. Komunikační složka přípravy budoucích učitelů mateřského jazyka. In: Odborová didaktika pri príprave učiteľa materinského a cudzieho jazyka. Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku - Filozofická fakulta, 2006. Katolícka univerzita v Ružomberku - Filozofická fakulta, 2006. s. 31-45. ISBN 80-8084-082-2.
Podnázev :
Rok * : 2006
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 15
Strana od * : 31
Strana do * : 45
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 80-8084-082-2
Kód ISSN :
Název sborníku * : Odborová didaktika pri príprave učiteľa materinského a cudzieho jazyka
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Katolícka univerzita v Ružomberku - Filozofická fakulta
Místo vydání * : Ružomberok
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Odborová didaktika pri príprave učiteľa materinského a cudzieho jazyka
Místo konání konference * : Ružomberok
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
communication components of mother-tongue teaching;dialogic;language; literary text
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek je věnován problematice pojetí profesní přípravy budoucích učitelů mateřského jazyka. Při výuce mateřštiny je zdůrazněn komunikační aspekt a neústálá přítomnost dialogu. Pozornost je věnována také využití uměleckého textu ve výuce.
Popis v anglickém jazyce * :
Mother-tongue teachers should concentrate particularly on enabling pupils to orient themselves independently in the world as it is perceived with the assistance of and through the medium of language, both via direct linguistic communication and also via artistic communication mediated through literary texts. The permanent presence of dialogue in communication underlines the need to take into account this dialogic nature of communication in all components of mother-tongue teaching at schools. Future mother-tongue teachers should work on the basis that in dialogic communication, one participant listens while the other participant speaks.
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}