OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Význam vztahu rodiny a výchovného zařízení pro úspěšnost resocializačního procesu (role rodičů).
Citace
Filipi, V. Význam vztahu rodiny a výchovného zařízení pro úspěšnost resocializačního procesu (role rodičů)..
In:
Sociální pedagogika v teorii a praxi (Sborník příspěvků z odborného semináře).
Brno: Institut meziobornových studií Brno, 2006. Institut meziobornových studií Brno, 2006. s. 28-31. ISBN 80-902936-8-9.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
3
Page from:
28
Page to:
31
Form of publication:
ISBN code:
80-902936-8-9
ISSN code:
Proceedings title:
Sociální pedagogika v teorii a praxi (Sborník příspěvků z odborného semináře)
Proceedings:
Publisher name:
Institut meziobornových studií Brno
Place of publishing:
Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sociální pedagogika v teorii a praxi
Conference venue:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Correctional facility (correctional institution), the relevant outer social environs, relationships of correctional facility to outer social environs, the cooperation of correctional facilty with client parents, research targets, research sample, the methods of obtaing primary data, parental roles.
Annotation in original language:
Autorka se zaměřila na identifikaci rolí rodičů vůči výchovnému zařízení a možnostmi zaangažování rodičů do resocializačního procesu.
Annotation in english language:
the writer focuses on the identification of parental roles towards correctional facilities and the possibilities of parents entering into the correctional process.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/06:A1000ID0
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules