OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název:
Analýza reklamních textů z hlediska jazykových a nejazykových prostředků ve vztahu k marketingu
Citace
Urban, J. Analýza reklamních textů z hlediska jazykových a nejazykových prostředků ve vztahu k marketingu.
In:
5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA: Sborník 5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA 1995-11-23 .
Praha: Česká marketingová společnost, 1995. Česká marketingová společnost, 1995. s. 0-0. ISBN 80-05-02329-7.
Podnázev
Rok vydání:
1995
Obor:
Ekonomie
Počet stran:
Strana od:
0
Strana do:
0
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-05-02329-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník 5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA
Sborník:
Název nakladatele:
Česká marketingová společnost
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules