OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Title:
Analýza reklamních textů z hlediska jazykových a nejazykových prostředků ve vztahu k marketingu
Citace
Urban, J. Analýza reklamních textů z hlediska jazykových a nejazykových prostředků ve vztahu k marketingu.
In:
5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA: Sborník 5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA 1995-11-23 .
Praha: Česká marketingová společnost, 1995. Česká marketingová společnost, 1995. s. 0-0. ISBN 80-05-02329-7.
Subtitle
Publication year:
1995
Obor:
Ekonomie
Number of pages:
Page from:
0
Page to:
0
Form of publication:
ISBN code:
80-05-02329-7
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník 5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA
Proceedings:
Publisher name:
Česká marketingová společnost
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
5. konference marketingových specialistů MARKETING-INFORMACE-REKLAMA
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules