OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra psychologie (25700)
Název
*
:
Determinanty subjektivního prožívání pracovních podmínek učitelů
Citace :
Paulík, K. a Gajda, V. Determinanty subjektivního prožívání pracovních podmínek učitelů.
In:
Psychologické dny 2006. Prožívání sebe a měnícího se světa.
Praha: Univerzita Karlova, FF Katedra psychologie, 2007. Univerzita Karlova, FF Katedra psychologie, 2007. s. 1-6. ISBN 978-80-7308-185-0.
Podnázev :
Rok
*
:
2007
Obor
*
:
Psychologie
Počet stran
*
:
6
Strana od
*
:
1
Strana do
*
:
6
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7308-185-0
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Psychologické dny 2006. Prožívání sebe a měnícího se světa
Sborník :
Národní
Název nakladatele
*
:
Univerzita Karlova, FF Katedra psychologie
Místo vydání
*
:
Praha
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
PSYCHOLOGICKÉ DNY 2006
Místo konání konference
*
:
Olomouc
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
stress; teacher; optimism; hardiness; satisfaction
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek se zabývá některými faktory ovlivňujícími subjektivní prožívání podmínek souvisejících s prací učitelů na druhém stupni základní školy. Zaměřuje se především vztah dispozičního optimismu a nezdolnosti typu hardiness na jedné straně a míry percipované pracovní zátěž a spokojenosti učitelů na druhé straně.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The paper deals with certain factors which influence subjective experience connected with teacher´s work. It deals especially with dispositional optimism and hardiness on one hand and with the level of perceived work stress and teacher´s satisfaction on the other hand.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/07:A1100I1G
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules