OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název * : Varianty rozvoje vnitrních měst a city management
Citace : Boruta, T. a Slach, O. Varianty rozvoje vnitrních měst a city management. In: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Nové trendy - Nové nápady 2006. Znojmo: Soukromá vysoká školy ekonomická Znojmo, 2006. Soukromá vysoká školy ekonomická Znojmo, 2006. s. 171-184. ISBN 80-239-8268-0.
Podnázev :
Rok * : 2006
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Počet stran * : 14
Strana od * : 171
Strana do * : 184
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 80-239-8268-0
Kód ISSN :
Název sborníku * : Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Nové trendy - Nové nápady 2006
Sborník :
Název nakladatele * : Soukromá vysoká školy ekonomická Znojmo
Místo vydání * : Znojmo
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Mezinárodní konference Nové trendy - Nové nápady
Místo konání konference * : Znojmo
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
city marketing, city-management, Ostrava, Centrum žije
Popis v původním jazyce * :
Předkládáný příspěvek se zabývá konceptem komplexního městského marketingu respektive city managementu a to jednak v rámci teorie a jednak v rámci empirie. Je představen koncept komplexního městského marketingu a city managementu v podmínkách německy mluvících zemí a také stručná charakteristika stavu městského marketingu v rámcových podmínkách ČR. Další část je věnována projektu Centrum žije!, tj. projektu na oživení městského centra Ostravy v kontextu obou konceptů.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper presented is focused on the concept of the City management in its complexity. Both theoretical and empirical aspects will be discussed.Firstly, the concept of a complex city marketing and the city management in the German speaking countries will be introduced as well as a brief characteristic of the conditions of the city management in the Czech Republic.Next part will be devoted to the description, analysis and evaluation of the ?Centrum zije!? project, i.e. a project aimed at reviviscence of the Ostrava city centre.In conclusion of this article, possible recommendations or disposals needed for further successful development of this project will be discussed.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/06:A1000HUC

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}