OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Title:
Marketingový management měst, obcí a regionů
Citace
Boruta, T. a Slach, O. Marketingový management měst, obcí a regionů.
In:
Mezinárodní geografická konference ,,150 let geografie na Univerzitě Karlově.
Praha: Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, geografická sekce, 2006. Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, geografická sekce, 2006. s. 13-13. ISBN 80-86561-96-8.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Městské, oblastní a dopravní plánování
Number of pages:
1
Page from:
13
Page to:
13
Form of publication:
ISBN code:
80-86561-96-8
ISSN code:
Proceedings title:
Mezinárodní geografická konference ,,150 let geografie na Univerzitě Karlově
Proceedings:
Publisher name:
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, geografická sekce
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní geografická konference ,,150 let geografie na Univerzitě Karlově
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Poster, Project, Marketing, Management, Localities, Towns, Regions
Annotation in original language:
Obsahem posteru je krátké představení projektu WB-22-05 Marketingový management obcí, měst a regionů podporovaného Ministerstvem pro místní rozvoj ČR a jeho řešitelů jakož i cíle popřípadě aktivity a doposud dosažené výsledky. Hlavním výstupem projektu, v souladu s jeho aplikačním charakterem, bude konkrétní modulární publikace, určená aktérům rozvoje měst, obcí a regionů ČR
Annotation in english language:
The poster contains a short introduction of a project "WB-22-05 The Marketing Management of Localities, Town and Regions" patronized the Minisrty of Regional Development; furthermore it contains an introduction of its authors as well as the project goals and eventually also the activities and results reached so far. The main output of the project will be, as in accordance with its application nature, a particular modular publication designed for persons involved in a city, town and regional development in the Czech Republic.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17310/06:A1000HU6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules