OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra psychologie (25700)
Title:
Sociální reklama
Citace
Schneiderová, A. Sociální reklama.
In:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis.
Ostrava: FF OU, 2006. FF OU, 2006. s. 61-68. ISBN 80-7368-174-9.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Psychologie
Number of pages:
Page from:
61
Page to:
68
Form of publication:
ISBN code:
80-7368-174-9
ISSN code:
Proceedings title:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis
Proceedings:
Publisher name:
FF OU
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
social advertisive; social marketing; influence; communication; media; process of persuasion
Annotation in original language:
Článek je orientační informací o působení sociální reklamy. Sociální reklama jako nástroj sociálního marketingu má provokovat recipienta k prosociálnímu jednání, k pomoci sobě i druhým, má preventivní i intervenční cíle. Řídí se zásadami sociální komunikace, jejího efektivního působení.
Annotation in english language:
The paper is the information about the influence os social advertisive. Social advertisive as the tool of the social marketing has provocates the recipients to prosociates behavior, to help themselves and other people too. It has preventive and intervention goals. Social advertisive abides by the principles of Social communication and its effective influence.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules