OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace
Citace
Burkovičová, R. Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace.
In:
Pedagogická evaluace.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2006. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2006. s. 1-8. ISBN 80-7368-272-9.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
1
Strana do:
8
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7368-272-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogická evaluace
Sborník:
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická evaluace
Místo konání konference:
Malenovice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluation; comparation; curriculum; teaching for pre-primary schools; bachelor step of education; instrument; subject; compulsory theoretic subject; compulsorily optional subject; compulsory pedagogical practice; credit; examination
Popis v původním jazyce:
Organizačně probíhá vysokoškolské vzdělání podle studijního plánu, který jako prostředek ke vzdělávání je složitý systém kreditů, předmětů, způsobů ověření studijních výsledků, pravidel a dalších součástí. Stává se významnou vnější podmínkou úspěšností studentova vzdělávání. Zodpovědnost za kvalitu poskytovaného přípravného vzdělávání vysokou školou je spojována s hodnocením této kvality, provedli jsme mj. v indikátorech předmět ve studijním plánu, kredit předmětu, a zkouška z předmětu ve skupinách předmětů společných povinných teoretických, povinně volitelných a povinná pedagogická praxe komparaci a evaluaci studijních plánů studijního oboru Učitelství pro mateřské školy bakalářského stupně vzdělávání prezenční formy studia českých pedagogických fakult.
Popis v anglickém jazyce:
University education proceedes organizational according to educational plan, which like a instrument to the education is a complicated system of credits, subjects, ways of check educational results, rules and other parts. It becomes a significant outer condition of a fruitfulness student's education. Responsibility for a quality of provided preparative education of the same college is connected with evaluation of this quality. Among others in indicators "subject in educational plan", "credit of subject", and "examination of subject" in groups of common compulsory theoretic subjects, compulsorily optional subjects and subjects of compulsory pedagogical practice we are performed a comparation and evaluation of curricula the field of study teaching for pre-primary schools of baccalaureate stage education of daily form study Czech peadagogical faculty.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/06:A1000GVM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules