OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Vzdělávací technologie v prezenční a kombinované formě
Citace
Nagyová, I., Oujezdský, A. a Grobelný, D. Vzdělávací technologie v prezenční a kombinované formě.
In:
POŠKOLE 2007 Sborník Národní konference o počítačích ve škole.
Lázně Sedmihorky: Mezinárodní organizační výbor POŠKOLE, 2007. Mezinárodní organizační výbor POŠKOLE, 2007. s. 255-260. ISBN 978-80-239-9126-0.
Subtitle
Publication year:
2007
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
268
Page from:
255
Page to:
260
Form of publication:
ISBN code:
978-80-239-9126-0
ISSN code:
Proceedings title:
POŠKOLE 2007 Sborník Národní konference o počítačích ve škole
Proceedings:
Publisher name:
Mezinárodní organizační výbor POŠKOLE
Place of publishing:
Lázně Sedmihorky
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
POŠKOLE 2007
Conference venue:
Lázně Sedmihorky
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Cílem předmětu Vzdělávací technologie je naučit studenty (budoucí učitele) používat vzdělávací technologie ve své profesi. Vzdělávací technologie zahrnují klasické didaktické technologie, výpočetní techniku, multimédia, komunikace, internet, projekci a další. Posluchači se seznamují s možnostmi jednotlivých technologií, zpracovávají grafické a textové informace, seznamují se s dostupnými elektronickými výukovými programy a encyklopediemi, učí se pracovat s internetem. Předmět je zaměřen prakticky na zvládnutí konkrétní práce s jednotlivými technologiemi. Výuka probíhá v prezenční i kombinované formě. Snahou je, aby se výstupní znalosti a dovednosti studentů obou forem výuky výrazně nelišily. Na druhé straně rozdílná hodinová dotace a aktivní účasti, resp. neúčast studentů v hodinách se projevuje nejenom ve způsobu vedení výuky, ale i v celkových výstupech.
Annotation in english language:
The primary aims of the subject of the educational technologies are to teach students how the educational technologies will be used in their future profession. The educational technology includes a classical didactic technology, computational technology, multimedia, communication, internet and others. Students become familiar with possibilities of working with these technologies. Students work with graphical and textual information and learn how to use an educational software, encyclopedias and internet. The subject of the educational technology is focused on a practical creation of educational work with support of those technologies. Teachings are made in daily and distantly form. The general objective of this teaching is to achieve the same level of acknowledgements of both these forms.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules