OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Přípravné vzdělávání v učitelství pro MŠ a studentovo sebehodnocení osvojených komponent profesních kompetencí
Citace
Burkovičová, R. Přípravné vzdělávání v učitelství pro MŠ a studentovo sebehodnocení osvojených komponent profesních kompetencí.
In:
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu.
Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006. Západočeská univerzita v Plzni, 2006. s. 1-7. ISBN 80-7043-483-X.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
7
Page from:
1
Page to:
7
Form of publication:
ISBN code:
80-7043-483-X
ISSN code:
Proceedings title:
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publishing:
Plzeň
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Současné metodologiké přístupy a strategie pedagogického výzkumu
Conference venue:
ZČU Plzeň
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
pre-school teacher; university preparatory education; investigated field of study; evaluation; student; professional competencies; knowledge; skills; self-assessment; qiestionary; chidl of pre-school age
Annotation in original language:
Zjišťovali jsme, jak studenti specifikovaného studijního oboru hodnotí vybranými kategoriemi hodnocení své, pro výzkum zvolené, vytvořené komponenty vědomostí a dovedností shodného obsahu osvojovaných profesních kompetencí v identických vymezených oblastech přípravného vzdělávání. Použili jsme dotazníkovou metodu.
Annotation in english language:
Consequently, the students of the investigated field of study provided their self-assessment using the selected assessment categories in respect to knowledge and skills as the pair components of the professional competencies being created in the corresponding defined areas of preparatory education. We are using questionnaire method.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/06:A1000GSR
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules