OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
Systémový pohled na digitální vizuální záznam v technologické edukaci
Citace
Tvarůžka, V. a Rudolf, L. Systémový pohled na digitální vizuální záznam v technologické edukaci.
In:
Sborník mezinárodní konference.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. s. 341-344. ISBN 80-7220-260-X.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
400
Strana od:
341
Strana do:
344
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7220-260-X
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník mezinárodní konference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Trendy ve vzdělávání
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Electrical engineering, Kit, Module, Linkage, Measurement
Popis v původním jazyce:
Digitální vizuální záznam se stává běžnou součástí života. Tento článek popisuje probíhající pedagogický výzkum, který je zaměřen na používání obrazových záznamů získaných prostřednictvím digitálních technologií využívající CCD(Carge Coupled Device) pro výuku technologií na základní škole. Autor vychází z předpokladu, že vizuální záznamy lze seřadit do struktur, které při použití ve výuce budou jinak působit na vnímání žáků a ovlivní efektivitu vyučování technologií.
Popis v anglickém jazyce:
Digital image recording is becoming commonplace in modern life. This article describes current pedagogical research aimed at the use of visual recordings obtained using the digital technology CCD (Carge Coupled Device) for technical instruction at junior schools. The author begins by presupposing that visual recordings will range into a format that, when used during instruction, will operate on student receptivity in a new way and influence the effectiveness of technical teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules