OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
Stressors and strategies for coping with stress in profession of educators
Citace
Mlčák, Z. Stressors and strategies for coping with stress in profession of educators.
In:
Teachers and Health.
1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004. s. 91-120. ISBN 80-7315-093-X.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Psychologie
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7315-093-X
Název knihy v originálním jazyce:
Teachers and Health
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Brno
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
31
Počet stran knihy:
350
Strana od:
91
Strana do:
120
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
teacher and educator stress; stressor; coping strategy
Popis v původním jazyce:
Výzkum stresu učitelů se stal hlavní oblastí zájmu mezinárodního výzkumu. Tento článek prezentuje některé výsledky výzkumu pracovních stresorů a strategií zvládání, které byly zjištěny v souboru 25 vychovatelů a diskutuje příčiny, proč je vychovatelství považováno za zátěžovou profesi.
Popis v anglickém jazyce:
Research on teacher stress has become a major area of international research interest. This paper presents some results of research of occupational stressors and coping strategies that found in the sample of 25 special educators and discusses reasons, why education is regarded as a stressful profession.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/04:A1000G8K
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules