OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Reklama zaměřená na děti
Citace
Srpová, H. Reklama zaměřená na děti.
In:
Komunikace - styl - text.
České Budějovice: JČU v Českých Budějovicích, 2006. JČU v Českých Budějovicích, 2006. s. 61-65. ISBN 80-7040-819-7.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
258
Strana od:
61
Strana do:
65
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7040-819-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Komunikace - styl - text
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
JČU v Českých Budějovicích
Místo vydání:
České Budějovice
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Komunikace - styl - text
Místo konání konference:
České Budějovice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Television advertisements; advertisements for children; verbal means; nonverbal means.
Popis v původním jazyce:
Článek analyzuje nejfrekventovanější a typické reklamy zaměřené na děti z května 2005, a to z hlediska produkčních technik, prozodických a verbálních prostředků.
Popis v anglickém jazyce:
The article analyses the most frequent and typical Czech television advertisements aimed at children and broadcast in May 2005. It analyses them from the point of view of production techniques, the prosodic devices and other verbal and nonverbal means.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/06:00000031
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules