OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka (25300)
Title:
Reklama zaměřená na děti
Citace
Srpová, H. Reklama zaměřená na děti.
In:
Komunikace - styl - text.
České Budějovice: JČU v Českých Budějovicích, 2006. JČU v Českých Budějovicích, 2006. s. 61-65. ISBN 80-7040-819-7.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Jazykověda
Number of pages:
258
Page from:
61
Page to:
65
Form of publication:
ISBN code:
80-7040-819-7
ISSN code:
Proceedings title:
Komunikace - styl - text
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
JČU v Českých Budějovicích
Place of publishing:
České Budějovice
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Komunikace - styl - text
Místo konání konference:
České Budějovice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Television advertisements; advertisements for children; verbal means; nonverbal means.
Annotation in original language:
Článek analyzuje nejfrekventovanější a typické reklamy zaměřené na děti z května 2005, a to z hlediska produkčních technik, prozodických a verbálních prostředků.
Annotation in english language:
The article analyses the most frequent and typical Czech television advertisements aimed at children and broadcast in May 2005. It analyses them from the point of view of production techniques, the prosodic devices and other verbal and nonverbal means.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17250/06:00000031
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules